- ISO 9001:2008 İle rekabet şansını artırmak,
- ISO 9001:2008 ile firmanın yönetim standardını oluÅŸturarak kurumsallaÅŸmak,
- ISO 9001:2008 İle Verimliliği ve karlılığı artırmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le MüÅŸteri odaklı yaklaşımı benimsemek,
- ISO 9001:2008 Ä°le MüÅŸterilerin beklentilerini daha iyi anlamak ve onlarla aynı dili konuÅŸmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Ürün/hizmet sunumunda müÅŸteri beklentilerini karşılayan tutarlı bir yapı sergilemek,
- ISO 9001:2008 Ä°le MüÅŸteriye sunduÄŸu hizmet kalitesiyle pazar payını geniÅŸletmek,
- ISO 9001:2008 Ä°le Sürekli geliÅŸen ve iyileÅŸen bir kurum olmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le KuruluÅŸ içinde yapılan iÅŸleri kiÅŸilerden bağımsızlaÅŸtırmak,
- ISO 9001:2008 İle Sistem yaklaşımı getirmek,
- ISO 9001:2008 Ä°le Ä°ÅŸ süreçlerini etkinleÅŸtirmek,
- ISO 9001:2008 Ä°le girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılabilmesi
- ISO 9001:2008 İle İşlerin ilk seferde doğru yapılmasını kolaylaştırmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Hatalardan ve kalitesiz iÅŸten kaynaklanan maliyetleri ve azaltmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Hata kaynaklarına ulaÅŸabilmek için gereken hafızayı saÄŸlamak,
- ISO 9001:2008 İle Hataların gelişme fırsatı olarak algılanmasına yardımcı olmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Kurum içi kalıcı bilgi oluÅŸturmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Verilere dayalı gerçekçi karar verme yeteneÄŸini artırmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Firma içi iletiÅŸimi geliÅŸtirmek,
- ISO 9001:2008 Ä°le Yönetimde liderliÄŸi öne çıkarmak,
- ISO 9001:2008 Ä°le Çalışanları katılıma teÅŸvik etmek
- ISO 9001:2008 Ä°le Ä°ÅŸletmenin uluslararası geçerliliÄŸe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiÄŸi ticari avantajlardan yararlanabilme (ihracat için kalitenin belge ile ispatlanabilmesi)
Firmanızın amansız rekabet fırtınasında ayakta kalabilmesi, ilerleyebilmesi, uluslararası arenada söz sahibi olabilmesi için, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi zorunluluk halini almıştır. Bugün için Ä°ngilizce nasıl ki uluslararası ticaret lisanı haline gelmiÅŸse, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi de her alanda ortak bir yönetim modeli olmuÅŸtur. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi; konusunda uzman yaklaşık 100.000 kiÅŸinin katkıları ile hayata geçirilmiÅŸtir. Bu sisteme sahip olmakla yüz bin kalite adamının tecrübelerini iÅŸletmenize aktarmış olacaksınız. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, yasal ÅŸartlar ve müÅŸteri ihtiyaçlarını temel alarak, sürekli iyileÅŸtirme döngüsü ile sürekli müÅŸteri tatminine odaklanmıştır. KurumsallaÅŸmak iÅŸletmelerin devamının teminatıdır. Ä°ÅŸletmelerin devamlılığını saÄŸlamanın en kolay ve güvenilir yolu ISO 9001:2008 kalite yönetim sistemidir. KurumsallaÅŸmak, acımasız rekabet ortamında yöneticilerin asli iÅŸlerine zaman ayırmalarını saÄŸlayacak yegane çözümdür. Yöneticinin asli iÅŸi, firma stratejilerini, hızla deÄŸiÅŸen ekonomik ve politik dengelere uygun olarak düzenlemek ve insan, finans, sermaye kaynaklarının en verimli ÅŸekilde kullanılmasını saÄŸlamak olmalıdır. ISO 9001:2008 kalite yönetim sistemi, kurumunuza, bir sonraki üretimi, öncekinden daha iyi yapma becerisini kazandıracaktır. Bütün dünyada, 500 Binden fazla iÅŸletmede kabul görmüÅŸ ve baÅŸarıyla uygulanmıştır. Ä°ÅŸletmenizin kurum kimliÄŸi kazanması ve devamlılığının saÄŸlanması için ilk adımdır. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi sayesinde; Ä°ÅŸletmelerin kurumsal kimliÄŸe sahip olmaları saÄŸlanmaktadır. Yürütülen faaliyetlerin sözle deÄŸil, belge ile yapılması, ölçülmesi ve sonuçların analiz edilmesi imkanı elde edilmektedir. Bu sayede iyileÅŸtirme fırsatları deÄŸerlendirilmekte, iÅŸletmenin her kademesinde sürekli iyileÅŸtirme, verimlilik artışı ve müÅŸteri tatmini saÄŸlanmaktadır. Firmanızın organik yapısı ve tüm pozisyonların (tasarım – satınalma – proses kontrol – ambalajlama – taşıma – depolama – sevkıyat – satış – satış sonrası hizmetleri – insan kaynakları - finans gibi ünitelerin ve çalışanların) belli bir standarda ulaÅŸması ancak ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistemi ile mümkün olacaktır. ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistemi; müÅŸteri ihtiyaçlarının belirlenmesini, müÅŸterinin tatmin edilmesini, kalite halkasının her kademesi için ürün ve hizmetlerin niteliÄŸini etkileyen teknik, idari ve insani faktörlerin optimize edilmesini saÄŸlar. ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistemi sayesinde; uygun fiyat, uygun kalite, zamanında teslimat, moda, estetik ve ergonomi gibi süzgeçlerden geçirilen ürün ve hizmetler sunularak müÅŸteri tatmini saÄŸlanır. Sonuç olarak; Ä°ÅŸletmenizin her kademesinde, iÅŸverenin, iÅŸ görenin, müÅŸteri ve satıcının sürekli mutluluÄŸu ancak ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ile mümkün olacaktır. |